Populära inlägg

tisdag 7 augusti 2012







                      Hej alla bloggisar :)


Efter ett rätt så långt uppehåll, har jag fått tillbaka inspirationen att måla å handarbeta igen, ska även lägga upp lite nya bilder å hoppas jag kan ge lite inspiration, som Ni ger Mej :)


Ni har väl inte missat IKEAS tävling...Sveriges charmigaste hem :)

JAG vågade va me å tävla, vem vet, jag kan ju ha tur, jag vinner sällan tävlingar, men spännande e de :)

Skulle bli JÄTTEGLAD om Ni har lust att gå in å rösta <3


Länken ligger längre ner....om jag nu gjort rätt, annars går ni bara in å kollar efter Fia Sedin å klickar på stjärnorna, helst den femte, då får jag MÅNGA poäng :)


Nä, nu ska jag sluta tigga röster å önska Er en toppengoer dag :)

                     Kramelikram Fiddeli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar